مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-15اجتماعي

افزایش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان/ وزش باد شدید


مدیرکل هواشناسی گیلان از افزایش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: شاهد وزش باد جنوبی شدید و خیلی شدید در ارتفاعات و دامنه ها خواهیم بود.

- محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا آسمان گیلان را کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای گیلان بین پنج تا 22 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه دانست و افزود: طی 24 ساعت آینده در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد شدید و رعد و برق و کاهش دما پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی طی پایان هفته خبر داد و تصریح کرد: شاهد وزش باد جنوبی شدید و خیلی شدید در ارتفاعات و دامنه ها خواهیم بود.

دادرس ادامه داد: به تدریج از بعد از ظهر و شب چهارشنبه با شکل گیری جریانات جنوبی و تقویت آن طی روزهای آینده شرایط برای وزش باد جنوبی و روند افزایش دما تا جمعه مهیا می شود.

وی از افزایش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: این سامانه جوی احتمال آسیب به سازه های سست و موقت و گلخانه ها و شکستن درختان و آتش سوزی جنگل ها و مراتع و.

را به دنبال دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان/ وزش باد شدید

افزایش 5 تا 10 درجه ای دمای گیلان/ وزش باد شدید